Skip to main content
beantwoord

Haperende tv geluid en beeld na installatie nieuwe tv ontvanger

• September 30, 2024
  • 38 reacties
  • 960 x bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

• Blijvertje
  • February 24, 2025

Opeens na maanden goede tv weer storingen. Zijn ze ons aan t voorbereiden zodat we toch maar glasvezel nemen?

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • February 25, 2025

Ze zullen dat niet express doen, maar het is wel waar dat iedereen voor het eind van het jaar moet zijn overgestapt. Dus wellicht voor jou toch een idee om eens te kijken naar een upgrade.

• Snapt hoe het werkt
  • March 8, 2025

Hier alweer weken storingen. Vanavond is het ook weer dramatisch.  Er ligt hier nog geen glasvezel, was destijds onmogelijk om het hier door te trekken naar de bovenste etage van de flat. Ik heb dus niet zoveel keuze. Maar het zou nu toch nog naar behoren moeten werken....

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@r.vd.doel, je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben! Werkt het nog niet? Neem direct contact op met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je hier direct bij verder helpen. Er zijn op dit moment namelijk geen algemene problemen bekend, dus ik verwacht dat ze dit specifiek voor jou moeten en kunnen oplossen!

• Blijvertje
  • June 9, 2025

Storing op ned 1

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemiddag ​@Ini, ik zie dat er inderdaad problemen zijn met NPO1. Er wordt op dit moment aan een oplossing gewerkt. Excuses voor het ongemak en zodra ik meer hoor, laat ik het je meteen weten!

• Blijvertje
  • June 11, 2025

Bedankt. Verwarrend  gaat het nu weer via tele2 en niet via odido?

• Blijvertje
  • June 11, 2025

Tijdens journaal van 20 uur weer problemen. T is dus nog niet helemaal verholpen. Tot nu toe wel iets minder dan gisteren.

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi ​@Ini, zolang je nog Internet + TV van Tele2 hebt kan je hier op de community terecht! 😊 Ik heb direct om een update gevraagd en ik kreeg te horen dat dit sinds vanochtend is opgelost. Werkt het voor jou nu ook weer helemaal vlekkeloos? Ik hoor het graag van je! 

• Blijvertje
  • June 12, 2025

Probleem is opgelost.

Pharwin
Moderator
  • Moderator
  • June 13, 2025

Hoi ​@Ini fijn dat het is opgelost, daar zijn we erg blij mee! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😁

• Blijvertje
  • July 7, 2025

Al weer een hele avond geklungel. 4 / 5 keer deze avond geen beeld op ned 2.Storing?

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Ini, ik heb nog niks gehoord over problemen met Nederland 2. Afgelopen donderdag en vrijdag was dit wel bekend. Bel direct eens met mijn collega’s op 020-7544444. Zij kunnen direct met je meekijken!