beantwoord
geen wifi, telefoon en televisie
Ik heb vanaf donderdagmiddag 4 juli al geen netwerk en dus geen wifi, telefoon en t televisie. Heb 2x De klantenservice gebeld en er komt m maandag 15 juli een monteur langs. Ik denk dat het aan mijn modem ligt, maar dat kunnen jullie dan toch zien? Ook heb ik gratis extra data op mijn mobiel gekregen, maar even voetbal kijken zondag en je bent er zo doorheen. Bovendien ga ik ook nog eens deze week naar buitenland. Als de monteur komt en het is de modem, dan duurt het nog langer voor ik wifi en televisie heb. Daar baal ik van. Iemand een oplossing?
Beste antwoord door Malamute
Branden er nog wel 1 of meerdere lampjes op je modem?
Als het power lampje wel maar het DSL lampje niet brand zou je een andere kabel tussen ISRA punt en je modem kunnen proberen.
Als het modem helemaal niet meer werkt kunnen ze niet zien of het aan het modem ligt of dat er geen verbinding meer is tussen centrale en het modem.
Normaal heeft een monteur reserve modems bij zich maar je zou morgen voor de zekerheid de klantenservice kunnen bellen om dat na te vragen.
Bekijk origineel berichtAls het power lampje wel maar het DSL lampje niet brand zou je een andere kabel tussen ISRA punt en je modem kunnen proberen.
Als het modem helemaal niet meer werkt kunnen ze niet zien of het aan het modem ligt of dat er geen verbinding meer is tussen centrale en het modem.
Normaal heeft een monteur reserve modems bij zich maar je zou morgen voor de zekerheid de klantenservice kunnen bellen om dat na te vragen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.