Ik heb al een langere tijd geen geluid als ik TV aanzet. Dit geldt voor elke zender.
De decoder is middels een HDMI kabel aangesloten op de TV. Ik krijg wel beeld, maar geen geluid. Aan de kabel en de TV zelf ligt het niet.
De kabel geeft via een PlayStation wel geluid en Netflix etc. op de TV geeft ook gewoon geluid.
Ik heb de decoder ‘gereset’ zoals omschreven op de website (stekker eruit voor 30 seconden).
Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen.
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Nfrankena,
Heeft de tip van @Gela nog geholpen? Zo niet zou je dan nog even kunnen controleren of de volume van de decoder ook goed staat? Het kan namelijk zijn dat de de volume hiervan op 0 staat (dus geen mute) en dat je afstandsbediening van Tele2 ingesteld staat op het volume van de TV en niet de decoder. Omschakelen naar de volumeregeling van de decoder doe je door de OK knop en de Volume omlaag ongeveer 5 seconden ingedrukt te houden.
Werkt dit ook niet zou je dan kunnen luisteren of er een piepend of sissend geluid bij de voeding vandaan komt?
Stuur mij verder alvast een privébericht met onderstaande gegevens zodat ik je verder kan helpen als het nodig is:
- Naam - Adres - Postcode + Woonplaats - Klantnummer - Geboortedatum - Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url].
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Je zou ook voor de zekerheid even kunnen proberen om de HDMI kabel op een andere HDMI poort van de tv te testen, om uit te sluiten dat het aan één specifieke poort van de tv ligt.
Je zou ook voor de zekerheid even kunnen proberen om de HDMI kabel op een andere HDMI poort van de tv te testen, om uit te sluiten dat het aan één specifieke poort van de tv ligt.
Hmm dat is het denk ik niet, aangezien de PlayStation via dezelfde poort wel geluid geeft.
Maar ga het eens proberen, je maar nooit, thanks :)
Als laatste wat ik nog bedenken voordat je decoder omgeruild moet worden, krijg je weer gedoe met opnieuw aanmelden, is dat je de modem en je decoder van de stroom haalt en ook de datakabel er tussenuit.
Nu eerst het modem opnieuw helemaal op laten starten dan de decoder weer en de datakabel weer aansluiten. Werkt het dan nog niet…einde oefening.
Heeft de tip van @Gela nog geholpen? Zo niet zou je dan nog even kunnen controleren of de volume van de decoder ook goed staat? Het kan namelijk zijn dat de de volume hiervan op 0 staat (dus geen mute) en dat je afstandsbediening van Tele2 ingesteld staat op het volume van de TV en niet de decoder. Omschakelen naar de volumeregeling van de decoder doe je door de OK knop en de Volume omlaag ongeveer 5 seconden ingedrukt te houden.
Werkt dit ook niet zou je dan kunnen luisteren of er een piepend of sissend geluid bij de voeding vandaan komt?
Stuur mij verder alvast een privébericht met onderstaande gegevens zodat ik je verder kan helpen als het nodig is:
- Naam - Adres - Postcode + Woonplaats - Klantnummer - Geboortedatum - Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url].
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Dankjewel voor je bericht Nynke. Ik heb een nieuwe decoder voor je gestuurd en ik verwacht dat je probleem hiermee opgelost zal zijn. Vertel je ons of het gelukt is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.