Skip to main content

Mijn tante heeft de afgelopen weken 2x een mail gekregen met de melding dat de nieuwe tv box nog niet is aangesloten en dat binnenkort de oude niet meer werkt.

Ik heb de nieuwe tv box een aantal weken terug (voor ontvangst van de 1e mail) voor haar aangesloten. Ik heb alle stappen gevolg en ingelogd onder haar tele2 account.

Mijn vraag is waarom mijn tante meerdere keren een mail heeft ontvangen over dat de nieuwe tv box niet is aangesloten.

Is dit een fout of ben ik mogelijk iets vergeten tijdens het aansluiten?

Hoi Mark, leuk om te lezen dat je je tante hebt geholpen bij het aansluiten van de nieuwe TV box! Kan je tante wel gewoon TV kijken? Het is bij ons bekend dat er verkeerde mails worden uitgestuurd en het wordt momenteel onderzocht. Ik hoop dat de mails snel stoppen, maar als alles voor haar werkt dan kunnen ze simpelweg genegeerd worden. Excuses voor het ongemak! 😊


Hoi Mark, leuk om te lezen dat je je tante hebt geholpen bij het aansluiten van de nieuwe TV box! Kan je tante wel gewoon TV kijken? Het is bij ons bekend dat er verkeerde mails worden uitgestuurd en het wordt momenteel onderzocht. Ik hoop dat de mails snel stoppen, maar als alles voor haar werkt dan kunnen ze simpelweg genegeerd worden. Excuses voor het ongemak! 😊

Hey Marciano, bedankt voor jouw antwoord. Ja ze kan wel gewoon tv kijken, alles werkt. Goed om te weten dat wij de mails kunnen negeren!


Reageer