Skip to main content
beantwoord

Decoder afmelden


Zou iemand mijn oude decoder willen afmelden. Deze komt zsm retour trouwens, we waren op vakantie :s

Beste antwoord door Rox van Tele2

Goed om te horen dat het een geslaagde vakantie was! Yes, 1 druk op de knop en ik meld de oude decoder af. Om te weten of ik de juiste decoder afmeld heb ik de laatste 3 cijfers van het serienummer of MAC adres nodig. Deze staan onderop de decoder. Je kan die het beste in een privébericht sturen via deze link. Ook ontvang ik ter verificatie onderstaande gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het van je! 

Groetjes, 

Rox

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 13 juli 2020

Hi @fmm.sterken, welkom op onze Community! Zou je meer toelichting kunnen geven over het afmelden van de decoder? Ik ben er om jou verder te helpen, maar dan heb ik iets meer achtergrondinformatie nodig om dit te doen. Ik hoor het graag van je, ik sta voor je klaar! :raising_hand_tone4:

Leuke vakantie gehad trouwens? 

Groetjes, 

Rox

 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 13 juli 2020

Prima vakantie gehad Rox. We mogen niet klagen. Onze tv decoder was stuk en toen heeft de lpdesk ons een nieuwe gestuurd. Ik heb die aangesloten, maar er staat dat er teveel zijn aangemeld. Ik lees nu dat de oude afgemeld moet worden. Dat kun jij doen toch?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 13 juli 2020
Rox van Tele2 schreef:

Hi @fmm.sterken, welkom op onze Community! Zou je meer toelichting kunnen geven over het afmelden van de decoder? Ik ben er om jou verder te helpen, maar dan heb ik iets meer achtergrondinformatie nodig om dit te doen. Ik hoor het graag van je, ik sta voor je klaar! :raising_hand_tone4:

Leuke vakantie gehad trouwens? 

Groetjes, 

Rox

 

Zie reactie Rox


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2020

Goed om te horen dat het een geslaagde vakantie was! Yes, 1 druk op de knop en ik meld de oude decoder af. Om te weten of ik de juiste decoder afmeld heb ik de laatste 3 cijfers van het serienummer of MAC adres nodig. Deze staan onderop de decoder. Je kan die het beste in een privébericht sturen via deze link. Ook ontvang ik ter verificatie onderstaande gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het van je! 

Groetjes, 

Rox


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 13 juli 2020
Rox van Tele2 schreef:

Goed om te horen dat het een geslaagde vakantie was! Yes, 1 druk op de knop en ik meld de oude decoder af. Om te weten of ik de juiste decoder afmeld heb ik de laatste 3 cijfers van het serienummer of MAC adres nodig. Deze staan onderop de decoder. Je kan die het beste in een privébericht sturen via deze link. Ook ontvang ik ter verificatie onderstaande gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het van je! 

Groetjes, 

Rox

De link doet niets voor me Fox. Niet klikbaar.

 


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 13 juli 2020

@fmm.sterken

Bij mij werkt de link wel 

Je kan ook een  privé bericht sturen door op de foto van Rox te klikken en dan op stuur bericht.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 14 juli 2020

Thanks voor de extra uitleg @WhTurner! Nu heb heb ik @fmm.sterken's privébericht ontvangen met de informatie en ik heb gelijk de oude decoder afgemeld zoals gegevraagd! :smile:

Groetjes, 

Rox