beantwoord

CNN zender geeft geen geluid

  • 19 June 2021
  • 4 reacties
  • 175 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dag Tele2,

Sinds vrijdag 18 juni. 2021 heeft CNN geen geluid meer. Modem opgestart  en ontvanger stekker uitgetrokken helpt niet alle lampjes op het modem normaal.

Kunnen jullie kijken of in het Tele2 systeem alles goed werkt. Alle andere zenders niks aan de hand

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 June 2021, 10:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ik heb gebeld met de klantenservice schijnt een probleem te zijn waar andere mensen ook last van hebben.

Ze hebben mijn gegevens en probleem genoteerd. Verder is het afwachten denk ik. 

Vriendelijke groet.. 🤑

(Het Weekend is altijd te kort) 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @hollandseboy,
Goed dat je al wat stappen hebt ondernomen om het probleem te onderzoeken. Je kan CNN ook online bekijken via een livestream als ik het goed heb begrepen, misschien heb je daar wat aan: https://edition.cnn.com/specials/digital-channel-daily-news-live-stream.
Het probleem met CNN wordt op dit moment door ons onderzocht. Ik kan nog geen update geven wanneer het opgelost is, maar we houden je op de hoogte!

Beste Cas,

Bedankt voor de info. nu dinsdagochtend 22 Juni is er voor het eerst weer CNN met geluid 🙂. Jammer van het weekend. Maar gelukkig doet ie het weer👍.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @hollandseboy,

Goed om te horen dat het weer werkt. Bedankt voor jouw update!  :smile:

​​​​​​Als je meer vragen hebt, stel ze gerust. De Community staat voor je klaar! :thumbsup: