Skip to main content
beantwoord

Alléén T2 mediabox uitschakelen met afstandsbediening

• 12 februari 2025
  • 1 reactie
  • 15 x bekeken

Als ik mijn T2 mediabox wil uitschakelen, gaat ook de TV uit en andersom. 

Dit is behoorlijk irritant als ik bijvoorbeeld via de pc een film wil kijken (als de T2 aanstaat, gaat het beeld na een tijd daarnaartoe ipv naar de pc).

Hoe stel ik in dat alléén de T2 uitgaat als ik op de knop “TV BOX” op de afstandsbediening druk?

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Frenk, leuk dat je nog gebruikmaakt van de T2 mediabox! Probeer direct eens het volgende: Schakel de HDMI-CEC uit in de instellingen. Dit is het enige wat ervoor kan zorgen dat de tv ook wordt uitgeschakeld als je de box uitschakelt. Laat je het me weten of dit heeft geholpen? Zo niet, bel dan met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij hebben toegang tot alle TV systemen (die ik niet heb) en kunnen je dan verder helpen. Ik hoor het graag van je! 😊

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Frenk, leuk dat je nog gebruikmaakt van de T2 mediabox! Probeer direct eens het volgende: Schakel de HDMI-CEC uit in de instellingen. Dit is het enige wat ervoor kan zorgen dat de tv ook wordt uitgeschakeld als je de box uitschakelt. Laat je het me weten of dit heeft geholpen? Zo niet, bel dan met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij hebben toegang tot alle TV systemen (die ik niet heb) en kunnen je dan verder helpen. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer