beantwoord

Afstandsbediening werkt niet

  • 14 November 2022
  • 8 reacties
  • 154 x bekeken

Afstandsbediening werkt niet meer, alle stappen doornomen geen resultaat. 

Wilt u mij zo snel als mogelijk is een nieuwe sturen.

Klantnummer; 7505880

Met vriendelijke groet; 

Ab.Schreuder

 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 16 November 2022, 09:09

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ankenab heb je de stappen in dit artikel doorgenomen en de TV-ontvanger en de afstandsbediening gereset? Mocht dit niet werken, dan kun je even bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444 of via de Chat op deze pagina. Zij kunnen je een nieuwe afstandsbediening opsturen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Hallo hebt hetzelfde probleem..heb de stappen online gevolgd..en de lampjes branden niet meer na nieuwe batterijen..doet al maanden niks..ik heb geprobeerd te bellen..wordt in wacht gezet..en heb vdg nogmaals uw chat geprobeerd van Tara chat tot naar die medewerkers chat..ben telkens blijven hangen u bent de 1e ..en dan knippert die de hele tijd en dat voor uren? Heb zelfs u gemaild erover..een mail is aangekomen maar nooit never reactie..ik dacht laat ik maar even uw community proberen..maybe iemand mij kan helpen? Hellup please! Ik wil graag een nieuwe AB, ben al mnd zonder?! B0007727553. Hoop iemand dit leest en alvast erg bedankt. Gr, yuyu

 

@Y.y.chau 

Je kan beter dit bericht in een eigen nieuw topic plaatsen.

Dit is een al beantwoord topic van maanden oud.

Ok dank..ga ik gauw doen..dank u voor uw reply.

 

@Y.y.chau

Je kan beter dit bericht in een eigen nieuw topic plaatsen.

Dit is een al beantwoord topic van maanden oud.

Heb ik gedaan zoals je het zei, maar de moderator heeft mijn topic verwijderd weer

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Y.y.chau, goed dat je een nieuw topic hebt aangemaakt! Je topic is niet verwijderd hoor, hij bestaat nog en ik heb er zojuist op gereageerd. Een nieuwe afstandsbediening is naar je onderweg! 😊

 

Oh wauw, wat goed zeg..ik heb de nieuwe AB vandaag in goede orde ontvangen en hij doet het weer..met extra batterijen zelfs..warempel u bent mijn reddende engel..we zaten hier dagelijks stressend via AirPlay om enkele shows en nieuws te volgen via tele2 app op mobiel.

Dank u hartelijk..we gaan in het vervolg idd meer in de community posten voor help.

Dit is de beste community ooit!!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Y.y.chau, superfijn om te horen dat je de afstandsbediening (met extra batterijen) vrijdag direct hebt ontvangen en dat ‘ie het doet! En wat een heerlijk lief bericht ook. Hiermee is mijn maandagochtend goed begonnen en hier doe ik het voor. Super bedankt! 🙌🏻

Kom zeker terug naar de Community als je weer hulp nodig hebt. We staan voor je klaar! Heb je nog leuke aanraders die ik vanavond kan kijken? 😊

Reageer