beantwoord

afstandbediening werkt niet meer

  • 19 August 2019
  • 12 reacties
  • 367 x bekeken

Mijn afstandsbediening werkt niet meer heb alles al geprobeerd. Het lampje brand wel als ik op de knopjes druk. Helaas krijg ik de hele dag al geen contact met de klantenservice, ook online via de chat niet. Erg jammer zit nu al de hele dag zonder tv
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 20 August 2019, 15:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Verwissel de batterijen eens. En waarom krijg je geen contact? De Tele2 klantenservice heeft echt geen mega lange wachtrij.
Verwissel de batterijen eens. En waarom krijg je geen contact? De Tele2 klantenservice heeft echt geen mega lange wachtrij.
Lekker bijdehand Eric. Uiteraard. Zitten er nieuwe batterijen in. En twee keer een half uur in de wacht staan vind ik best lang
Reputatie 4
Niemand kan hier weten wat jij met alles al geprobeerd bedoelt, zo bijdehand is die opmerking helemaal niet, is een normale suggestie.

Zie je op de ontvanger ook het IR lampje oplichten of alleen die van de AB?
Ik neem aan dat je ook met modem 30 seconden van de stroom hebt gehad en na volledige herstart van het modem ook de TV ontvanger 30 seconden van de stroom hebt gehad?

Als je de AB op een digitale camera richt zoals die in een smartphone, zie je dan het IR ledje aan de voorkant van de AB ook oplichten op het scherm van de smartphone?
Zo niet dan is de AB stuk, anders waarschijnlijk de ontvanger zelf.
Met alles bedoel ik uiteraard alle stappen die op internet staan.
Het lampje op ab knippert wel maar op modem blijft een blauw lampje branden.
Ik probeer vandaag nog wel eens om contact te krijgen met klantenservice
Net weer 40min in de wacht gestaan bij de klantenservice maar helaas krijg ik niemand aan de lijn. Ook online via de chat is niemand bereikbaar, krijg dan een melding dat ik moet bellen.
Ben nu maar op zoek gegaan naar andere provider. Wel jammer dat het zo moet en dat na 12jaar trouwe klant te zijn geweest en dat alleen om een simpele afstandsbediening
Reputatie 5
Hé rianneweeda,

Jammer om te horen dat je afstandsbediening niet werkt en dat je zo lang in de wacht hebt moeten staan zonder resultaat.

Je geeft aan dat je alle stappen gevolgd hebt die op het internet staan, bedoel je daarmee de stappen via deze pagina?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet/

Zo ja dan mag je mij een privébericht sturen met de volgende info en ga ik kijken wat ik voor je kan doen:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Ik heb mijn gegevens vanmorgen in een privebericht doorgestuurd. Wanneer kan ik antwoord verwachten. Zit inmiddels al weer twee dagen zonder tv en daar zullen er nog wel wat bij komen op deze manier. Helaas niet de eerste keer dit
Reputatie 7
Badge +12
Normaal denken klanten hier met elkaar mee, maar met opmerkingen die je als reactie op een post van mij plaatste maak je geen vrienden en kun je verdere posts van mij vergeten. Vergeet niet dat een forum geen directe klantenservice is. Je zult dus geduld moeten hebben.
Normaal denken klanten hier met elkaar mee, maar met opmerkingen die je als reactie op een post van mij plaatste maak je geen vrienden en kun je verdere posts van mij vergeten. Vergeet niet dat een forum geen directe klantenservice is. Je zult dus geduld moeten hebben.
Eric niemand zit op jou reacties te wachten hoor. Mensen komen hier voor hulp, niet om een discussie met een bijdehandje aan te gaan die verder niks beters te doen hebben.
In de andere topics doe je ook bijdehand en je berichten worden daar niet voor niks verwijderd.
Hé rianneweeda,

Jammer om te horen dat je afstandsbediening niet werkt en dat je zo lang in de wacht hebt moeten staan zonder resultaat.

Je geeft aan dat je alle stappen gevolgd hebt die op het internet staan, bedoel je daarmee de stappen via deze pagina?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet/
Zo ja dan mag je mij een privébericht sturen met de volgende info en ga ik kijken wat ik voor je kan doen:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Kevin bedankt voor je tijd. Heb iemand van de klantenservice gesproken en er word een nieuwe verzonden.
Reputatie 7
Badge +12
Eric niemand zit op jou reacties te wachten hoor. Mensen komen hier voor hulp, niet om een discussie met een bijdehandje aan te gaan die verder niks beters te doen hebben.
In de andere topics doe je ook bijdehand en je berichten worden daar niet voor niks verwijderd.


Haha, touche, en ach, die andere 14000+ reacties staan er gelukkig nog wel. Ik moet soms wat tegengas geven, niet iedereen heeft dezelfde uitgangspunten om het gezellig te houden Jij succes met je afstandsbediening.
Reputatie 5
Kevin bedankt voor je tijd. Heb iemand van de klantenservice gesproken en er word een nieuwe verzonden.

Fijn dat er een nieuwe onderweg is! Ik zal je topic daarom bij deze ook gaan sluiten

Groet, Kevin