Skip to main content
beantwoord

Opheffen Zonnet e-mail en account?

  • 7 januari 2020
  • 4 reacties
  • 381 x bekeken

Ik heb een niet meer gebruikt Zonnet e-mailadres en account. Graag zou ik deze opheffen en verwijderen, mede om mogelijk privacy risico's. Hoe moet ik dit aanpakken?

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Nootdorp,

Daar kan ik je wel bij helpen, ik heb hiervoor een privébericht van je nodig met je gegevens om dit in orde te maken. Daarin moet het volgende staan:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Te verwijderen e-mail adres

Mocht je een eventuele doorstuur e-mail adres hebben ingesteld zal deze ook verwijderd worden.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2020

Hé Nootdorp,

Daar kan ik je wel bij helpen, ik heb hiervoor een privébericht van je nodig met je gegevens om dit in orde te maken. Daarin moet het volgende staan:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Te verwijderen e-mail adres

Mocht je een eventuele doorstuur e-mail adres hebben ingesteld zal deze ook verwijderd worden.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin


  • Auteur
  • 2 reacties
  • 7 januari 2020

Ga ik doen. Privebericht is onderweg naar je.


  • Auteur
  • 2 reacties
  • 7 januari 2020

Even een update: Kevin heeft ervoor gezorgd dat het doorstuuradres verwijderd is en als alles goed gaat dan wordt het Zonnet account en e-mailadres over circa 2 weken definitief buiten gebruik gesteld.


Nootdorp schreef:

Even een update: Kevin heeft ervoor gezorgd dat het doorstuuradres verwijderd is en als alles goed gaat dan wordt het Zonnet account en e-mailadres over circa 2 weken definitief buiten gebruik gesteld.


Klopt helemaal :)

Ik zal het topic nog even op laten staan voor het geval je nog vragen hebt