Ik heb een niet meer gebruikt Zonnet e-mailadres en account. Graag zou ik deze opheffen en verwijderen, mede om mogelijk privacy risico's. Hoe moet ik dit aanpakken?
Opheffen Zonnet e-mail en account?
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Nootdorp,
Daar kan ik je wel bij helpen, ik heb hiervoor een privébericht van je nodig met je gegevens om dit in orde te maken. Daarin moet het volgende staan:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Te verwijderen e-mail adres
Mocht je een eventuele doorstuur e-mail adres hebben ingesteld zal deze ook verwijderd worden.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url].
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.