Skip to main content
beantwoord

Tv ontvanger werkt slecht

  • 6 november 2019
  • 4 reacties
  • 271 x bekeken

hrcrichard

Wij hebben nu al een tweede tv ontvanger gekregen omdat de eerste helemaal niets deed. Het huidige kastje werkt wel maar loopt steeds vast bij het veranderen van kanaal waarna er vervolgens helemaal niets meer mogelijk is en ik de stekker eruit moet trekken. Ook het opnemen van programma's gaat zeer moeizaam. Er wordt soms helemaal niets opgenomen of soms maar een gedeelte van een programma. Ik weet niet of er meer mensen zijn met slechte ervaringen  met deze tv ontvanger maar ik vind dit zwaar onder de maat.

Beste antwoord door Anton van Tele2

In privébericht aangegeven dat ik een nieuwe decoder heb verstuurd.

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Zoals je het omschrijft lijkt het ook meer het TV kastje te zijn. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 6 november 2019

In privébericht aangegeven dat ik een nieuwe decoder heb verstuurd.

Groeten Anton


hrcrichard
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 8 november 2019

Ik heb hem ontvangen. Alleen moet de oude decoder nog worden afgemeld. Bedankt voor de snelle service!!!


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Wegens inactiviteit gesloten.