Via een verhuizing moest ik overgaan naat T-mobile.
Dit betreft een vaste telefoon en internet.
Via een mail kreeg ik een nieuw vaste telefoonnummer toegekend.
Heb onmiddellijk telefonisch contact gemaakt.
Hierbij werd toegezegd dat ik mijn oorspronkelijk nummer kan behouden en de noodzakelijke verrichtingen zijn gedaan.
Helaas lukt dit na telefonisch contact met T-mobile.
Heeft iemand een idee om dit toch door tele2 op te laten lossen?
Beste antwoord door eric
Hoi @GdR , Tele2 is de latende partij. De ontvangende partij is t-mobile en die moet nummerbehoud aanvragen.
Weet je zeker dat je dat toen je een t-mobile abonnement ging aanvragen je voor nummerbehoud hebt gekozen? Daarvoor moet je toch echt bij t-mobile zijn. Ondanks dat Tele2 een merk is van t-mobile moet het nummer daadwerkelijk tussen die merken geporteerd worden. De ontvanger is dus in de lead.
Hoi @GdR , Tele2 is de latende partij. De ontvangende partij is t-mobile en die moet nummerbehoud aanvragen.
Weet je zeker dat je dat toen je een t-mobile abonnement ging aanvragen je voor nummerbehoud hebt gekozen? Daarvoor moet je toch echt bij t-mobile zijn. Ondanks dat Tele2 een merk is van t-mobile moet het nummer daadwerkelijk tussen die merken geporteerd worden. De ontvanger is dus in de lead.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.