Skip to main content
beantwoord

Facturen Tele2 Thuis na opzegging

  • 18 augustus 2022
  • 4 reacties
  • 187 x bekeken

Hallo iedereen,

 

ik had 4 maanden geleden Tele2 Thuis opgezegd via de website en heb ik ook gebeld om na te vragen of dit gelukt was en dit was ook bevestigd, ik kreeg ook thuis een brief om de modem op te sturen en toen dacht ik dat het klaar was. Maar niet dus

 

het blijkt dus dat ze elke maand nog dezelfde bedrag afschrijven.

 

tele2’s telefoon nummer neemt ook niet op en wanneer dat wel gebeurt hangen ze op.

 

echt jammer van de gang van zaken

Beste antwoord door Floor109

Welk nummer bel je? 020 754 4444 ? Tussen 09:00 en 20:00 hoor je gewoon iemand te pakken te krijgen. Heb je ook een emailbevestiging gehad waarin een datum staat van opzegging?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 18 augustus 2022

Welk nummer bel je? 020 754 4444 ? Tussen 09:00 en 20:00 hoor je gewoon iemand te pakken te krijgen. Heb je ook een emailbevestiging gehad waarin een datum staat van opzegging?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 22 augustus 2022

Dit forum is niet hetzelfde als de telefonische klantenservice, dus als je wordt opgehangen, kunnen wij daar niets aan doen. 😎


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 22 augustus 2022

Moderatoren hebben geen toegang tot de systemen die nodig zijn voor jouw vraag/probleem

Misschien is het rustiger als je 's avonds belt


Manouk van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hey @Sala1973,

Het is niet de bedoeling om onder elk topic van ons berichten te plaatsen. Wij proberen je zo goed en snel mogelijk te helpen. Het spijt mij dan ook, maar ik ga je bij deze dan ook een ban geven vanwege het overtreden van de huisregels.  

Groetjes,
Manouk