Hallo,
Ik heb een factuur van december (1-12-2019 tot 31-12-2019) met de helle bedrag 25 euro maar ik heb de contract gestopt om 05-12-2019.
ik hoor graag van u,
met vriendelijke groeten,
Ahmed Elsharkawy
beantwoord
factuur - Thuisabonnement
Beste antwoord door Anton van Tele2
Ik heb de gegevens al verwijderd.
Ik heb het ook even nagekeken allemaal en zie dat het abonnement inderdaad is opgezegd per 05-12-2019. Een opzegging moet altijd nog even verwerkt worden. Op de 1e van de maand worden de facturen al klaar gezet. Het systeem houdt dan geen rekening met opzeggingen en wijzigingen later in de maand. Daarom heb je nog een factuur over de hele maand ontvangen. De volgende maand krijg je van ons een creditfactuur en dan wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort.
Groeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.