Skip to main content
beantwoord

Factuur loopt door terwijl abonnement opgezegd is

  • 21 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 141 x bekeken

SBlokhuizen
Ik heb vorige maand mijn vaste internet abonnement bij jullie opgezegd. Tevens heb ik vorige maand alle benodigde apparatuur teruggestuurd.

Ik heb echter net een factuur binnengekregen (factuurnummer: NL1913215761) waarin staat dat er binnenkort weer een bedrag wordt afgeschreven voor de periode 01-08-2019 t/m 31-08-2019. Dit is dus niet de bedoeling.

Graag zou ik dit probleem verholpen zien worden. Alvast bedankt.

Beste antwoord door Anton van Tele2

We hebben dit in het privébericht opgelost.

We hebben geconstateerd dat het abonnement nog niet was opgezegd, omdat je alleen een formulier online hebt ingevuld. Er wordt dan een verzoek gedaan en het is pas opgezegd met een maand opzegtermijn wanneer je een bevestiging van ons krijgt. Dit heb ik alsnog gedaan en daarmee is het opgelost.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Dat kan kloppen. Je hebt wel een bevestiging van de opzegging binnen gekregen? Het zit namelijk zo. Op de eerste van de maand maakt ons factuursysteem een factuur aan voor de hele maand. Deze houdt geen rekening met opzeggingen/ wijzigingen in de toekomst. Dit wordt achteraf verrekend. Volgende maand krijg je van ons een creditfactuur en wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort aan je. Voor meer info klik hier.

Groeten Anton

SBlokhuizen
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 21 augustus 2019
Anton van Tele2 schreef:
Dat kan kloppen. Je hebt wel een bevestiging van de opzegging binnen gekregen? Het zit namelijk zo. Op de eerste van de maand maakt ons factuursysteem een factuur aan voor de hele maand. Deze houdt geen rekening met opzeggingen/ wijzigingen in de toekomst. Dit wordt achteraf verrekend. Volgende maand krijg je van ons een creditfactuur en wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort aan je. Voor meer info klik hier.

Groeten Anton


Ik heb geen bevestiging van opzegging gekregen via de email. Wel heb ik van een medewerker via de online chat een retourdoos ontvangen om de router en accessoires terug te sturen.

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Dat is dan wel vreemd. Ik ga dan even voor je kijken wat ik in het systeem zie staan.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Alvast bedankt.

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 21 augustus 2019
We hebben dit in het privébericht opgelost.

We hebben geconstateerd dat het abonnement nog niet was opgezegd, omdat je alleen een formulier online hebt ingevuld. Er wordt dan een verzoek gedaan en het is pas opgezegd met een maand opzegtermijn wanneer je een bevestiging van ons krijgt. Dit heb ik alsnog gedaan en daarmee is het opgelost.

Groeten Anton