Ik heb vorige maand mijn vaste internet abonnement bij jullie opgezegd. Tevens heb ik vorige maand alle benodigde apparatuur teruggestuurd.
Ik heb echter net een factuur binnengekregen (factuurnummer: NL1913215761) waarin staat dat er binnenkort weer een bedrag wordt afgeschreven voor de periode 01-08-2019 t/m 31-08-2019. Dit is dus niet de bedoeling.
Graag zou ik dit probleem verholpen zien worden. Alvast bedankt.
beantwoord
Factuur loopt door terwijl abonnement opgezegd is
Beste antwoord door Anton van Tele2
We hebben dit in het privébericht opgelost.
We hebben geconstateerd dat het abonnement nog niet was opgezegd, omdat je alleen een formulier online hebt ingevuld. Er wordt dan een verzoek gedaan en het is pas opgezegd met een maand opzegtermijn wanneer je een bevestiging van ons krijgt. Dit heb ik alsnog gedaan en daarmee is het opgelost.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtWe hebben geconstateerd dat het abonnement nog niet was opgezegd, omdat je alleen een formulier online hebt ingevuld. Er wordt dan een verzoek gedaan en het is pas opgezegd met een maand opzegtermijn wanneer je een bevestiging van ons krijgt. Dit heb ik alsnog gedaan en daarmee is het opgelost.
Groeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.