Beste Tele2,
Ik heb via de consumentenbond mij aangemeld voor tv en internet op 5 juli 2019.
Nu kom ik erachter dat de snelheid van 100mb die jullie aanbieden te laag is voor mij, dus zou ik me abonnement stop willen zetten.
Dit krijg ik binnen van de consumentebond:
" Je aanvraag is succesvol in behandeling genomen en je ontvangt binnen 2 weken een bevestiging van Tele2. In deze bevestiging zal Tele2 je informeren wat de geplande startdatum van je nieuwe contract is.
Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan dan zal Tele2 of de Consumentenbond je dit laten weten. Na ontvangst van de bevestiging heb je een bedenktijd van 14 kalenderdagen waarbinnen je de overeenkomst zonder opgaaf van reden mag herroepen (ontbinden). "
Ik ben al lid bij tele2 dus krijg al mijn mailverkeer van hun binnen in mijn gewone postvak(Postvak IN).
15 juli 2019 krijg ik mijn eerste mail binnen in mijn postvak IN dus denk ik, oke dan heb ik nog 14 dagen om eventueel op te zeggen als ik niet tevreden ben.
Nu wil ik mijn abonnement vandaag (22-07-2019) stopzetten, en kom ik erachter dat jullie bevestigingsmail als ENIGE van alle mails die jullie versturen "Toevallig" in mijn ongewenste(spam) mailbox komt, en die was op 5 Juli 2019 verzonden. Dus dan zou ik tot de 19e hebben om mijn abonnement stop te zetten.
Na bijna 1,5 uur met jullie aan de telefoon te hebben gezeten kunnen jullie het niet voor elkaar krijgen om mijn abonnement te beeïndigen, de enige mogelijkheid was het abonnement afkopen voor het hele jaar?
Als vaste klant van Tele2 via mobiele telefoon hoop ik graag voor een oplossing, anders ben ik hierna zeker geen vaste klant meer.
beantwoord
Onmogelijk om abonnement op te zeggen?
Beste antwoord door eric
Je kunt de provider niet kwalijk nemen dat jouw mailprogramma hun bevestiging als SPAM heeft aangemerkt en je daardoor de bevestiging niet gezien hebt. Wettelijk heb je een bedenktijd van 14 dagen nadat je de order hebt gegeven. (via de verkoper "de consumentenbond"). Na de bedenktijd is gaat het echte leverproces in werking en dan kun je er niet meer kosteloos onderuit.
Wordt die 100 Mbit via DSL (koper) geleverd, of via glasvezel? In dat laatste geval kun je nog een upgrade naar hogere snelheden krijgen. Via DSL is 100 Mbit het hoogst wat Tele2 levert.
Bekijk origineel berichtWordt die 100 Mbit via DSL (koper) geleverd, of via glasvezel? In dat laatste geval kun je nog een upgrade naar hogere snelheden krijgen. Via DSL is 100 Mbit het hoogst wat Tele2 levert.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.