Skip to main content
beantwoord

Mijn modem is defect, ik wil graag een nieuwe

• 22 november 2020
  • 6 reacties
  • 215 x bekeken

Hanan11

Goedemorgen,

Mijn modem is defect.

Hij gaat helemaal niet aan meer :(

MVG

Katamesh

Beste antwoord door eric

Dat zou best de voeding kunnen zijn. Bel morgen even de klantenservice, die kunnen je direct helpen. 

Bekijk origineel bericht

6 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • Antwoord
  • 22 november 2020

Dat zou best de voeding kunnen zijn. Bel morgen even de klantenservice, die kunnen je direct helpen. 

Hanan11
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 22 november 2020

werkt ook niet, andere stopcontact geprobeerd. Hij doet het echt helemaal niet meer. Plotseling, mag ik een nieuwe alsjeblieft. ik zit nu bij de buren, ook niet handig.

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 22 november 2020
Hanan11 schreef:

werkt ook niet, andere stopcontact geprobeerd. Hij doet het echt helemaal niet meer. Plotseling, mag ik een nieuwe alsjeblieft. ik zit nu bij de buren, ook niet handig.

De voeding is niet het stopcontact, maar de draad tussen het modem en het stopcontact.

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 22 november 2020
Hanan11 schreef:

Dit is een klantenforum. Je praat hier met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch en bereikbaar van maandag-Zaterdag.

Hanan11
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 22 november 2020
pipodeclown schreef:
Hanan11 schreef:

De voeding is niet het stopcontact, maar de draad tussen het modem en het stopcontact.

Aha!

Hanan11
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 22 november 2020
eric schreef:
Hanan11 schreef:

Dit is een klantenforum. Je praat hier met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch en bereikbaar van maandag-Zaterdag.

Akkoord!