Daarna oud zwart modem aangesloten (Tele2 adviseerde mij lang geleden om dit weg te gooien). Geen internetstoring dus.
Daarna het normale witte modem weer aangesloten en gereset. Het internet deed het weer. Wel na zeer lang wachten op connectie (meer dan 5 minuten in elk geval).
Vanmorgen kwamen alle problemen weer terug: het witte modem doet niets, het oude zwarte werkt wel. (Valt wel steeds kort uit).
Er is dus iets mis met mijn “nieuwe” modem.
Graag hulp/advies!
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Léon,
Lastig dat je verbinding een week niet gewerkt heeft, ik zie dat het modem op dit moment online is. Mag ik aannemen dat je verbinding sinds je vorig bericht goed gewerkt heeft?
Sorry dat ik geen mogelijkheid had om je eerder te kunnen helpen met je probleem, ik was in deze periode niet actief op het forum. Let er wel op dat het forum echter bedoeld is als platform voor- en door klanten, wij moderators zijn er alleen ter ondersteuning en om die reden kunnen we niet altijd garanderen dat we altijd spoedig kunnen antwoorden . Als je een probleem hebt waarbij je direct geholpen wil worden en niet lang kunt wachten dan heb je altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice.
Ondanks dat het onduidelijk is waar de storing in gelegen heeft ga ik de vergoeding van €6 euro voor je invoeren, dit bedrag zal verrekend worden op de factuur van december.
Dat lijkt inderdaad op een probleem in het modem. Om dit verder voor je op te kunnen pakken heb ik je gegevens nodig in een privébericht, zou je dit kunnen sturen?
Behalve vraag naar klantnummer en dergelijke geen enkele reactie vanuit Tele2. Wel nog factuur ontvangen.
Ik moet elke dag naar de bibliotheek fietsen met relatief zware laptop in de tas. In de bibliotheek is het beeldscherm vrijwel onleesbaar vanwege lichtinval.
Graag eens een reactie over wat er gaat gebeuren en wanneer.
Dan hoef ik niet elke dag tevergeefs naar de bibliotheek te komen.
Lastig dat je verbinding een week niet gewerkt heeft, ik zie dat het modem op dit moment online is. Mag ik aannemen dat je verbinding sinds je vorig bericht goed gewerkt heeft?
Sorry dat ik geen mogelijkheid had om je eerder te kunnen helpen met je probleem, ik was in deze periode niet actief op het forum. Let er wel op dat het forum echter bedoeld is als platform voor- en door klanten, wij moderators zijn er alleen ter ondersteuning en om die reden kunnen we niet altijd garanderen dat we altijd spoedig kunnen antwoorden . Als je een probleem hebt waarbij je direct geholpen wil worden en niet lang kunt wachten dan heb je altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice.
Ondanks dat het onduidelijk is waar de storing in gelegen heeft ga ik de vergoeding van €6 euro voor je invoeren, dit bedrag zal verrekend worden op de factuur van december.
Lastig dat je verbinding een week niet gewerkt heeft...
Hallo Kevin van Tele2,
Dit vind ik wel het understatement van het jaar.
Het is natuurlijk zéér vervelend en lastig om zonder internet en telefoon te zitten, maar het allerallerergste was het ontbreken van informatie. Wat je ook in de trein vaak hebt, als hij niet komt of opeens stil staat. Vraag 1 is dan altijd: “Wat is er aan de hand en wat gaat er gebeuren?”.
U had mijn probleem opgepakt door te vragen naar mijn persoonlijke gegevens. Dat betekent ook dat u een bepaalde verantwoordelijkheid op u neemt.
As u dan een week van het forum weg wil of moet zijn, zijn er dan geen collega’s aan wie u de zaak even overdraagt? En moderatoren, zijn die er ook niet? En de Goldmembers die altijd paraat zijn? Waar waren die?
Het topic is nu 330 keer bekeken. Is er dan niemand die even een signaal oppikt of doorgeeft?
Op diverse forums waar ik actief ben, wordt zeer veel geklaagd over Tele2. Ik adviseer iedereen dan altijd: ga naar het forum, dan word je snel en effectief geholpen. Dat zal ik vanaf nu nooit meer doen.
Ik dacht dar de Klantenservice alleen telefonisch bereikbaar was en mij ergeren tegen betaling heb ik lang geleden opgegeven. Ik had gewoon veel vertrouwen in het forum. In het verleden kwam er altijd een overvloed aan reacties bij vaak kleine problemen.
Inderdaad had ik mij meer moeten oriënteren op de Klantenservice.
Ik was toevallig van plan om vandaag een klacht in te dienen bij Tele2 en misschien doe ik dat alsnog.
Overigens dank dat u mijn verzoek inwilligt om €6 in mindering te brengen op mijn volgende factuur.
Als ik terug denk aan de ellende van de vorige week zou het eigenlijk €60 of €600 moeten zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.