Beste,
Ik krijg het niet voor elkaar om de modem aan te sluiten aan een oud ptt kastje, kunnen jullie mij helpen?

Beste,
Ik krijg het niet voor elkaar om de modem aan te sluiten aan een oud ptt kastje, kunnen jullie mij helpen?
Beste antwoord door Malamute
Hallo Richelle,
Waarschijnlijk moet je het aderpaar waar nu die dunne kabel op is aangesloten gebruiken.
Wat zit er aan de andere kant van die dunne kabel of verdwijnt die ergens de muur of vloer in?
Als er al een telefoonstekker aanzit dan kan je die in het modem stoppen.
Anders kan je ook de bijgeleverde telefoon kabel gebruiken, daar aan 1 kant de stekker eraf knippen en de buitenste huls eraf strippen, zoals ook in de handleiding bij type 4 staat.
De dunne kabel die nu op dat oranje/wit aderpaar aangesloten is kan je er voorzichtig uittrekken en met het tooltje wat aan de binnenkant van de afdekklep van die PTT kast zou moeten zitten kan je de 2 draden (oranje en groen-wit) op die plek er in drukken.
Mocht dat aderpaar niet werken dan kan je die erboven nog proberen, dus die rode en blauwe in de PTT kast. Werken die ook niet dan kan je er beter een monteur bij laten komen die kan controleren op welk aderpaar wel signaal staat.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.