Beste Tele2, mijn internet valt af en toe weg, helaas gebeurt dit steeds vaker. Ik werk thuis en heb een stabiele internet verbinding nodig, dus knap irritant als het steeds wegvalt. De router die ik gebruik is de Technicolor BVN en volgens mij is dit een verouderd model. Is hier iets aan te doen, mischien een nieuwe/updated router ?
Mvg
Chris
beantwoord
Oude router valt steeds uit
Beste antwoord door Malamute
Hallo Chris,
Werk je via een WiFi verbinding of via een bekabelde verbinding?
Als je verbinding wegvalt gaat dan ook het DSL lampje op je modem/router uit?
Heb je de modem/router al eens een reset gegeven of doe je dat elke keer bij uitval al?
Indien je via WiFi werkt en het DSL lampje blijft gewoon branden kan je dan eens testen of internet ook wegvalt als je je PC/notebook via een kabel aansluit.
Bekijk origineel berichtWerk je via een WiFi verbinding of via een bekabelde verbinding?
Als je verbinding wegvalt gaat dan ook het DSL lampje op je modem/router uit?
Heb je de modem/router al eens een reset gegeven of doe je dat elke keer bij uitval al?
Indien je via WiFi werkt en het DSL lampje blijft gewoon branden kan je dan eens testen of internet ook wegvalt als je je PC/notebook via een kabel aansluit.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.