beantwoord
Verschrikkelijk internet en geen hulp
Ik ben al bijna 8 jaar klant bij Tele2. Ik heb altijd al slecht internet gekregen 10 a 15 procent minder dan dat ik al zou moeten krijgen. Hierbij voornamelijk via WIFI. Ik kan begrijpen dat bij WIFI internet minder kracht geeft. Helaas daalt dit 1 muur later tot 90 procent dan wat ik moet krijgen. Ik woon in een kleine huis maar heb afschuwelijke internet. Ik heb letterlijk 6 keer gebeld en elke keer half uur aan de lijn gezeten. De ene keer zeiden ze dat ik mijn internet kanaal op handmatig moest zetten ( wat al zo was) en de andere keer zei hij gewoon U MOET ZELF MAAR UITZOEKEN EN PROBEREN met uw extender. Deze extender heb ik zelf aangeschaft en dit verlaagt de 90 procent naar 60 procent krachtverlies. Ik geef het op en wil dat Tele2 dit zelf maar oplost want ik ben het zat om achter jullie afschuwelijke klantenservice te lopen. Jullie moeten nu gewoon iemand sturen die dit gaat fixen op jullie kosten. Want ik betaal al zo lang voor een afschuwelijke service.
Beste antwoord door Anonymous
Je betaald voor je internet verbinding met Tele2, Wifi perikelen vallen daarbuiten.
Extenders staan er om bekend dat ze van de snelheid eten, daarom kun je beter bv een router op het Modem aan sluiten via een UTP kabel en dan zet je de router daar neer waar de Wifi verbinding slecht is "achter het muurtje"
Bekijk origineel berichtExtenders staan er om bekend dat ze van de snelheid eten, daarom kun je beter bv een router op het Modem aan sluiten via een UTP kabel en dan zet je de router daar neer waar de Wifi verbinding slecht is "achter het muurtje"
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.