Graag zou ik door Tele2 willen laten onderzoeken waarom er op Heymanslaan (aangepast door moderator) Groningen al maanden zeer slecht wifi-bereik is. Alvast dank voor een snelle reactie! Michiel55
Wifi al paar maanden slecht
Beste antwoord door pipodeclown
Hallo,
23 keer gebeld maar helaas geen reactie of een doorverwijzing die wegvalt. Geen betrokkenheid bij probleem gebruiker. Is voor mij duidelijk.. Tele 2 heeft klant niet op 1e plaats staan. Ik ga nu naar Ziggo bellen!
Erg jammer. Ik heb niet het idee dat ik meer had kunnen doen om probleem op te lossen of ander communicatielijn te vinden...
De lijn test is voor als je weet dat het niet aan je WiFi ligt, maar aan de verbinding tussen modem en provider (dus buitenshuis). Heb je binnen al eens met een netwerkkabel getest zodat je weet of het probleem de WiFi is of de verbinding naar buiten? Daarnaast is -zoals ook eerder aangegeven- van belang waar in huis (afstand tot het modem) je de WiFi als slecht ervaart.
Maar als je al een andere keuze hebt gemaakt dan kan het topic natuurlijk gewoon op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.