Skip to main content
beantwoord

geen internet / wifi thuis

  • 27 september 2020
  • 2 reacties
  • 114 x bekeken

Boz
  • Durft te vragen

Ik heb geen internet thuis.  Heb alle stappen uitgevoerd. DSL lampje knippert steeds.  Er brandt geen internet lampje

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hey Boz,
Welkom op de Community! Goed dat je jouw probleem hier uitleg, we helpen je meteen verder. Geen internet en wifi thuis, dat is natuurlijk niet chill!

Je geet aan dat je alle stappen hebt uitgevoerd, kan je uitleggen wat je hebt gedaan? Ik heb hier een topic erbij gezocht waarin een aantal belangrijke stappen worden behandeld. Heb je deze al uitgevoerd?
Bedankt voor het invullen van jouw Community account, ik kan meteen het systeem induiken als het nodig is. Ik hoor graag van je want ik wil dit voor je fixen! :muscle:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 27 september 2020

Alle stappen uitgevoerd? Van de installatie? Ben je recent klant geworden? Is je abonnement al ingegaan? Maandag is de klantenservice weer telefonisch bereikbaar, zij kunnen kijken of je abonnement actief is en eventueel een lijn meting doen of monteur aansturen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 28 september 2020

Hey Boz,
Welkom op de Community! Goed dat je jouw probleem hier uitleg, we helpen je meteen verder. Geen internet en wifi thuis, dat is natuurlijk niet chill!

Je geet aan dat je alle stappen hebt uitgevoerd, kan je uitleggen wat je hebt gedaan? Ik heb hier een topic erbij gezocht waarin een aantal belangrijke stappen worden behandeld. Heb je deze al uitgevoerd?
Bedankt voor het invullen van jouw Community account, ik kan meteen het systeem induiken als het nodig is. Ik hoor graag van je want ik wil dit voor je fixen! :muscle: