Skip to main content
beantwoord

internet valt steeds weg via kabel en wifi


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Hallo,ik zit sinds donderdag ochtend met een zeer onstabiel internet.medere malen de router herstart en gereset.Enook via 192.168.1.1 een reboot gedaan maar probleem houdt aan.

Beste antwoord door Rox van Tele2

Hey @Link69, welkom op onze Community! Samen gaan we jouw wifi netwerk optimaliseren. Goed dat je al een aantal dingen hebt uitgeprobeerd! In dit topic staan nog andere tips die je verder helpen. De tip van @eric is ook een hele goede, als je een foto van de aansluiting plaatst kunnen we checken of het goed gegaan is. De eerste en belangrijkste stap is namelijk de aansluiting. De basis moet goed zijn om een stabiel signaal uit te kunnen zenden. Het is daarom goed om dat eerst te checken! :thumbsup_tone4:

Mocht je er met de bovenstaande tips niet uitkomen, dan kan ik een lijnmeting uitvoeren. Door een lijnmeting uit te voeren, kan ik checken wat er mis is en als het nodig is kan ik een monteur op pad sturen. Het is het beste als je jouw profiel zo volledig mogelijk invult met jouw klantnummer. Dan duik ik direct in het systeem voor je! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 25 juli 2020

Hoe heb je het modem aangesloten op het Isra punt? Zet eens een foto op het forum van die aansluiting?


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2020

Hey @Link69, welkom op onze Community! Samen gaan we jouw wifi netwerk optimaliseren. Goed dat je al een aantal dingen hebt uitgeprobeerd! In dit topic staan nog andere tips die je verder helpen. De tip van @eric is ook een hele goede, als je een foto van de aansluiting plaatst kunnen we checken of het goed gegaan is. De eerste en belangrijkste stap is namelijk de aansluiting. De basis moet goed zijn om een stabiel signaal uit te kunnen zenden. Het is daarom goed om dat eerst te checken! :thumbsup_tone4:

Mocht je er met de bovenstaande tips niet uitkomen, dan kan ik een lijnmeting uitvoeren. Door een lijnmeting uit te voeren, kan ik checken wat er mis is en als het nodig is kan ik een monteur op pad sturen. Het is het beste als je jouw profiel zo volledig mogelijk invult met jouw klantnummer. Dan duik ik direct in het systeem voor je! 


  • 5579 reacties
  • 27 juli 2020

Opeens slecht internet, dan zal hij van te voren wel goed gedaan hebben.

Zal zo een aansluiting dan zomaar zonder interventie ineens veranderen?