Ik heb al sinds enige tijd hele slechte wifi. Ik heb van alles geprobeerd resetten en ook via jullie site de kanalen nagekeken. Het probleem is dat het dan weer even goed is maar korte tijd daarna weer het zelfde zeer slechte wifi.
Mijn vraag is kan ik een nieuwe modem krijgen?
Ik ben al jaren klant en heb nog steeds de zelfde modem.
Ik vind dat ik wel recht heb op een nieuwe. Ik heb eerder al met jullie gebeld. En kreeg toen geen nieuwe. Is toch raar terwijl ik al jaren klant ben. en zal de wifi-snelheid verbeteren? Het is toch moeilijke tijden voor mensen, we moeten toch thuis blijfen dus het is erg ongemakkelijk dat het internet slecht is
beantwoord
slechte wifi en verbinding
Beste antwoord door Erik038
Jasper van Tele2 schreef:
Denk er aan dat dit een klantenforum is. Dus dit zijn voornamelijk andere klanten of gewoon andere mensen die je willen helpen.
Dit zijn niet medewerkers van Tele2. Maar ik kan je helaas niet verder helpen als alleen wifi het probleem is.
De wifi radio in het modem kan ook gewoon stuk zijn. Dus kan het probleem wel degelijk in het modem zitten. Een nieuw modem kan dat dus wel degelijk oplossen.
TS, koop gewoon een routertje....
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.