Hallo,
Ik ben sinds 2003 klant bij Tele2 maar de laatste tijd (maanden-jaar) zijn we absoluut niet tevreden over de wifi snelheid in huis. Hij varieert enorm en is vaak eind van de middag/begin van de avond heel laag (2mb/sec), waardoor het hele gezin moppert.
Ik denk er over om over te stappen naar een ander pakket en zie nu dat nieuwe internetpakketten worden aangeboden door T-Mobile. Kan iemand mij zeggen welke voordelen dit kan hebben?
Alvast bedankt, Arine
beantwoord
Ontevreden over wifi
Beste antwoord door eric
De voordelen zijn dat t-mobile, als je daar ook een mobiel abonnement hebt gratis upgrades geeft voor je internet en je mobiel.
Maar als alleen het wifi slecht is, dus bedrade pc's wel goed werken, zou je ook een wifi systeem kunnen kopen. Doordat er steeds meer wifi wordt aangezet, en elk huis zo een stoorzender van jouw systeem wordt, is wifi mesh een goede oplossing.
Bekijk origineel berichtMaar als alleen het wifi slecht is, dus bedrade pc's wel goed werken, zou je ook een wifi systeem kunnen kopen. Doordat er steeds meer wifi wordt aangezet, en elk huis zo een stoorzender van jouw systeem wordt, is wifi mesh een goede oplossing.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.