Skip to main content
beantwoord

Modem type 2 wifi werkt niet terwijl lampjes branden

  • 13 januari 2019
  • 4 reacties
  • 783 x bekeken

Ha Tele2, ik heb het modem geinstalleerd op type 2 via telefoonaansluiting en beide lampjes power en internet branden. Hij zendt wel een signaal uit. De wifi is zichtbaar maar ik kan er niet mee connecten. Meerdere keren stekker eruit gehaald en opnieuw gestart maar geen resultaat. Kunnen jullie helpen?

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Rianne91,

Ik meet op je verbinding wel een signaal maar ik kan je modem niet bereiken. Mijn advies is daarom het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen door het resetgaatje met een paperclip 10 seconden ingedrukt te houden terwijl het modem aan staat. Na minimaal een minuut mag je ook nog even het modem nog even 10 seconden stroomloos maken.

Hopelijk start het modem daarna goed op en werkt je verbinding!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 13 januari 2019
Heb je wel een internet verbinding als je een kabel naar je computer gebruikt?

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 13 januari 2019
En brandt het lampje van de ADSL?

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 14 januari 2019
Geen internetverbinding met een kabel in de computer en ik heb een vrij nieuw modem met onderdelen Bellen, Eco, Internet, WiFi (dat lampje brandt) en Power (lampje brandt ook). Iemand een ander idee?

  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2019
Hé Rianne91,

Ik meet op je verbinding wel een signaal maar ik kan je modem niet bereiken. Mijn advies is daarom het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen door het resetgaatje met een paperclip 10 seconden ingedrukt te houden terwijl het modem aan staat. Na minimaal een minuut mag je ook nog even het modem nog even 10 seconden stroomloos maken.

Hopelijk start het modem daarna goed op en werkt je verbinding!

Groet, Kevin