Ik ben eind juli 2020 overgestapt van Tele2 naar Hollands Nieuwe met nummer behoud. Is mijn Tele2 abonement beëindigd? Waarom bleef Tele2 in augustus en september geld opnemen? Interessant genoeg - een groter bedrag dan ik betaalde.
Factuur na beëindiging abonnement
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey Yolkhovvy, ik heb gelijk eens voor je gekeken! Ik zie dat ik je abonnement op 15 juli heb opgezegd. Zoals altijd hanteren we 1 maand opzegtermijn. Hierdoor liep je abonnement t/m 15 augustus en omdat je bij ons altijd achteraf betaald, heb je in september je laatste factuur voor de periode 1 t/m 15 augustus ontvangen.
Als je je factuur erbij pakt in MijnTele2, kun je zien dat je abonnementskosten juist lager waren in augustus, omdat je niet de volledige maand een actief abonnement had. Echter heb je €8,85 aan kosten buiten de bundel gemaakt. Vandaar dat dit weer iets opliep.
Ik hoop dat dit je meer duidelijkheid geeft. Het abonnement is inmiddels gestopt en de factuur uit september was de laatste die je zal krijgen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je veel plezier bij je nieuwe provider!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.