Skip to main content
beantwoord

Toestel krediet afbetaald maar niet verwerkt


Hoi! Ik heb in Oktober mijn toestelkrediet afgelost, maar ik betaal sindsdien nog steeds iedere maand voor mijn toestel. Gebeld met tele2, ze waren de betaling kwijt, opestuurd, geen reactie. Week later gebeld, ik moest nog eventjes doorwachten, ze zouden haast. 1 maand hierna nog een keer gebeld, ze gingen er weer achter aan, nog een keer betaling opgestuurd, geen reactie.

Vorige week weer gebeld, ze vertelden me toen dat de sectie facturen mij op die dag zelf, of de dag erna terug bellen. Niet gebeurd.

Wat nu?

 

 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @MrDodojo,

Dit topic is aan mijn aandacht ontglipt, mijn excuses hiervoor. Ik stuur je meteen een privebericht om het met je op te lossen! Met Justinbijkersma ben ik ook met een oplossing bezig.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 14 februari 2021

Heb je het toestel krediet via ideal betaald?


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 14 februari 2021
eric schreef:

Heb je het toestel krediet via ideal betaald?

Jup


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 14 februari 2021

Dan is het wel heel raar dat ze een betaling kwijt zijn . Zou toch morgen weer eens contact opnemen met de klantenservice en vragen of je een betaalbewijs kan sturen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 15 februari 2021

Hey @MrDodojo,
Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw betaling terecht komt. 

Het is niet de bedoeling dat een ideal betaling kwijtraakt, ik ga dit voor je uitzoeken! Hiervoor heb ik jouw gegevens nodig. Kan je jouw 06-nummer aanvullen in jouw Community profiel? Dan ga ik gelijk op onderzoek uit.

Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 15 februari 2021
Cas van Tele2 schreef:

Hey @MrDodojo,

Kan je jouw 06-nummer aanvullen in jouw Community profiel? Dan ga ik gelijk op onderzoek uit.

Gedaan!

Bedankt alvast


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 5 maart 2021

Nog niks gehoord, is er een reden dat er nooit een verdere terugreactie komt?


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 19 maart 2021

Is er een reden dat er nooit een verdere terugreactie komt? Ik heb nog steeds niks gehoord.


 

 
MrDodojo hier hetzelfde, heb precies hetzelfde probleem alleen ik heb ook het abbonement afgekocht krijg nog steeds elke maand de volle factuur van mobiel en abbonement, ik zal je een pm sturen zodat we verder actie kunnen ondernemen

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 20 maart 2021

Reminder voor @Cas van Tele2 


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2021

Hoi @MrDodojo,

Dit topic is aan mijn aandacht ontglipt, mijn excuses hiervoor. Ik stuur je meteen een privebericht om het met je op te lossen! Met Justinbijkersma ben ik ook met een oplossing bezig.


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 24 april 2021

Het is al eventjes geleden dat ik iets heb gehoord, ook in de priveberichten,wat is er aan de hand?