Skip to main content

Verkeerd e-mailadres bij bestelling

  • 29 oktober 2022
  • 2 reacties
  • 124 x bekeken

Goeieavond , 

Ik heb een paar uur geleden een bestelling geplaatst gaat over de iPhone 14 plus paars, ik werd door gestuurd naar de iDeal link om te betalen alleen werd het best snel afgesloten , waardoor er stond 'Winkelmand’ leeg.

alleen kwam ik er achteraf achter dat ik de verkeerde e-mail heb ingevuld ‘tyronvalentino14@gmail.dom’ nu is mijn vraag of de bestelling is gelukt ? Kan namelijk veder niks vinden heb ook niks gekregen via de sms vandaar dat ik het maar zo probeer. 

hoop snel reactie te krijgen.

Uitgelichte reactie

31 oktober 2022

Hey @preciiousssx is het inmiddels gelukt? Ik zie dat mijn collega de bevestigingsmail dit weekend naar het juiste e-mailadres heeft gestuurd. Is het gelukt met de betaling en het inplannen van een bezorgafspraak met AMP? We horen het graag van je! 😊

2 reacties

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 30 oktober 2022

Is er iets afgeschreven van je rekening? Daar staat dan vaak een bestelnummer of een referentie in. Je kan dan het beste even bellen of chatten met Tele2. Momenteel zijn er geen moderators online op het forum


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @preciiousssx is het inmiddels gelukt? Ik zie dat mijn collega de bevestigingsmail dit weekend naar het juiste e-mailadres heeft gestuurd. Is het gelukt met de betaling en het inplannen van een bezorgafspraak met AMP? We horen het graag van je! 😊