Skip to main content
beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 12 februari 2022
  • 2 reacties
  • 61 x bekeken

Ik heb een sim only simkaart besteld, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Beste antwoord door Johrick van Tele2

Hi @thuy68

Ik hoop dat je zoals eerder aangegeven je simkaart hebt ontvangen! Ik heb al enige tijd geen reactie meer van je gehad en hoop daarom dat dit allemaal is opgelost.Mocht de Community je nog ergens mee kunnen helpen, kan je altijd een nieuw topic openen! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @thuy68

Goed dat je aan de bel trekt hier op het forum! Is alles inmiddels al opgelost en heb jij het simkaartje al in je brievenbus gekregen? Ik hoor het natuurlijk graag van je!


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @thuy68

Ik hoop dat je zoals eerder aangegeven je simkaart hebt ontvangen! Ik heb al enige tijd geen reactie meer van je gehad en hoop daarom dat dit allemaal is opgelost.Mocht de Community je nog ergens mee kunnen helpen, kan je altijd een nieuw topic openen!