Skip to main content
beantwoord

Afwijzing nieuw abonnement

  • 9 oktober 2021
  • 4 reacties
  • 442 x bekeken

Goedenavond ik ben al jaren klant heb  vorige maand een abonnement afgesloten zonder problemen. Door redenen hem zelf geannuleerd. Nu heb ik me bedacht en kan ik geen abonnement meer afsluiten. Reden ……… heb al een vraag naar klantacceptatie gedaan maar geen antwoord. Mijn zoon had een bestelling gedaan maar zijn voorletter was niet goed dus koerier neemt telefoon weer mee. Hij wil opnieuw aanvragen en ook niet. Waarom eerst wel en 2 weken later niet meer??????

Beste antwoord door WhTurner

Zijn de annuleringen al geheel afgerond (inclusief eventuele terugbetalingen) ? Zolang de administratie nog niet geheel verwerkt is, staat alles nog op geblokkeerd.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • Antwoord
  • 10 oktober 2021

Zijn de annuleringen al geheel afgerond (inclusief eventuele terugbetalingen) ? Zolang de administratie nog niet geheel verwerkt is, staat alles nog op geblokkeerd.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2021

Ja alles is al klaar en afgerond maar ze willen me niet als klant


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 10 oktober 2021

Je gaf in een andere post aan dat de geboorte datum van een ouder er nog in stond in plaats van de zoon. Nu dat is aangepast wordt op de zoon de krediet waardigheid etc gecheckt. Die valt blijkbaar niet goed uit.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 10 oktober 2021

Hallo Eric dat was van iemand anders bij mijn zoon ging het alleen om zijn voorletter daar stond namelijk zijn hele naam