Hallo, ik heb op 17 april een Iphone 12 Pro besteld met nummerbehoud(Mijn telefoon is pas vanaf 7 mei pas beschikbaar), terwijl ik al sinds 2016 al klant ben van Tele2.Pas later besefte ik dat ik moest verlengen i.p.v. e en gehele nieuwe abonnement af te sluiten. Zou dit nog kunnen worden verholpen?
beantwoord
Nieuw abonnement aangevraagd i.p.v. verlengd
Beste antwoord door ErdemAta
ErdemAta schreef:
Hallo, ik heb op 17 april een Iphone 12 Pro besteld met nummerbehoud(Mijn telefoon is pas vanaf 7 mei pas beschikbaar), terwijl ik al sinds 2016 al klant ben van Tele2.Pas later besefte ik dat ik moest verlengen i.p.v. e en gehele nieuwe abonnement af te sluiten. Zou dit nog kunnen worden verholpen?
Opgelost, heb gebeld naar het klantenservice.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.