Ik kreeg bericht dat ik mijn abonnement mocht verlengen met nieuwe toestel, 3 mnd voor de eind datum, dit heb ik gedaan met nummer behoud! Ik kreeg mijn toestel maar met nieuwe simkaart, die ik niet heb gebruikt omdat ik opgegeven had dat ik mijn nummer wilde behouden. Tot mijn verbazing krijg ik nu steeds twee facturen voor twee aparte abonnementen wat zeker niet de bedoeling is! Ik heb hier over gebeld en tele 2 verteld dat er waarschijnlijk iets verkeerd is gegaan toen ik online alles had ingevuld en dat het bij de werkelijke eind datum van mijn oorspronkelijke abonnement gecorrigeerd gaat worden en behoud ik mijn eigen nummer…...maar krijg ondertussen wel 2 abonnementen te betalen, wat ik niet ga doen! Ik heb niet om een nieuwe abonnement gevraagd! Ik heb verlengt met nummer behoud! Kunnen ze mij nu gewoon voor twee aparte abonnementen laten betalen?
verlenging niet goed gegaan, twee abonnementen
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hoi Jayne,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.
Supertof dat je jouw abonnement hebt verlengd! Mijn excuses dat het niet goed verwerkt is, geen zorgen! Ik ga dit meteen voor je rechtzetten want het is niet de bedoeling dat je extra kosten maakt natuurlijk. Om dit op te lossen zorg ik ervoor dat jouw ‘’oude’’ abonnement wordt gestopt en jouw nummer wordt intern overgezet naar het ‘’nieuwe’ abonnement! De kosten die je teveel hebt betaald ga ik uiteraard vergoeden. Begin volgende week zal ik dit in orde hebben gemaakt.
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.