Skip to main content
beantwoord

Bestelling geannuleerd geen geld terug


op 25.12.2020 bestelde ik een iphone 12 pro max die ik op 09.01.2021 moest ontvangen.  koerier Ik werd de levering van de telefoon geweigerd.  Het kon niet aan mij worden overhandigd met een rijbewijs, ik kreeg te horen dat de bestelling geanimeerd zou zijn en dat ik mijn aanbetaling binnen 14 dagen zou ontvangen.  maar ik heb nog steeds geen cent terug.

 

 

 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @Angelov1990,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2021

Hallo @Angelov1990,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 8 maart 2021

Ik wacht nu twee maanden, ik hoop dat het al gebeurt.