Op d.d. 13-01-2021 heb ik een Iphone 12 besteld en mijn abonnement verlengd. I.v.m. de (late) levertijd hiervan heb ik deze de volgende dag geanulleerd. Dit is per e-mail bevestigd door Tele2.
Diverse keren telefonisch contact gehad met de klantenservice.
- 1e contact 14.01.21: terugbetalingen regelen we binnen 5 dagen
- 2e contact: 20.01.21 terugbetaling regelen we eigenlijk binnen 14 dagen
- 3e contact: 29.01.21 niemand weet wat er aan de hand is, 10 keer doorverbonden naar diverse afdelingen en uit systeem kunnen ze de stand van zaken niet achterhalen en weten ze niet waneer ik mijn geld terug krijg.
Ik ben niet blij met jullie klantenservice en heb mijn simonly abonnement ook opgezegd afgelopen vrijdag. Triest voor woorden hoe jullie om gaan met klanten.
Bestelgegevens:
Besteldatum: 13-01-21
Bestelnummer: 57001405
Aanbetaling circa €800
We zijn ruim 3 weken verder. Wanneer gaan jullie mijn geld terug storten? Graag schriftelijk reageren.