Skip to main content
beantwoord

bestelling annuleren

  • 17 januari 2021
  • 2 reacties
  • 127 x bekeken

Afgelopen week heb ik een iPhone 11 besteld. Er zit een levertijd op. Ik heb besloten om de bestelling te annuleren. Echter zie ik in de ontvangen mail met bevestiging geen mogelijkheid tot annuleren. Graag wil ik dit wel annuleren. 

Beste antwoord door eric

Levertijden zijn overal langer omdat koeriersdiensten door de winkelsluitingen overvol zitten.

Als je dit toch wilt annuleren, neem dan vanaf morgen telefonisch contact op met de klantenservice.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2021

Levertijden zijn overal langer omdat koeriersdiensten door de winkelsluitingen overvol zitten.

Als je dit toch wilt annuleren, neem dan vanaf morgen telefonisch contact op met de klantenservice.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 19 januari 2021

Hey Miepert2909,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering.

Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat het gelukt is met het annuleren!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!