Skip to main content
beantwoord

overstappen naar Tele2.

  • 4 januari 2021
  • 1 reactie
  • 143 x bekeken

Xxx.daniquepijnen1993.xxX

Goeieavond. 

Vorige week bezig geweest samen met vriendin over testappen naar Tele2. Doordat we op pijltje terug hadden geklikt om alles nog te controleren is het mis gegaan contact met jullie gehad en moest het nogmaals proberen. Helaas lukte dit niet dus volgende dag gebeld. 3dagen bezig geweest en vandaag contact gekregen met jullie lukte het nu  wel. Maar de kortingen zijn aangepast. Toen : 100 cashback . Geen aansluitingskosten en 2 euro korting op bundel. Nu 100 cashback. Wel aansluitingskosten en 2 euro duurder uit. 

 

Die 2euro vindt ik niet erg. Maar de aansluitingskosten. 

Ik hoop dat ik bericht ontvang. 

 

M.v.g.

 

Danique Pijnen (nieuwe klant)

Beste antwoord door eric

Je praat hier op het klantenformum voornamelijk met andere klanten. Bel even de verkooplijn van Tele2, misschien dat die iets voor je kunnen betekenen? 0800-1602.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2021

Je praat hier op het klantenformum voornamelijk met andere klanten. Bel even de verkooplijn van Tele2, misschien dat die iets voor je kunnen betekenen? 0800-1602.