Goeiedag tele2,
Hierbij wil ik namens mees van mourik een klacht indienen wegens het razendsnel afdalen van mijn mobiele data terwijl mijn telefoon uit stond. Het ging als volgt, ik zat in een restaurant te eten wanneer ik ineens tijdens mijn toetje een melding binnen kreeg dat mijn verbruik op 80% was. Dit vond ik al raar aangezien de maand toen nog niet eens voor de helft voorbij was. 6 minuten nadat ik die melding kreeg stond er ineens een bericht met dat mijn bundel 100% op was. Ik schrok hiervan want ik kan helemaal niet zo veel mb opmaken in die tijd als ik mijn telefoon optimaal gebruik. Ik heb toen gekeken in de app en daar stond dat ik 9000mb heb verbruikt op die dag terwijl mijn gemiddelde rond de 400 per dag is. Ik heb alles nagekeken in mijn telefoon en zie dat er niks raars gebeurd is of gedownload heeft. Het aller raarste vind ik nog dat ik die berichten 6 minuten na elkaar binnen heb gekregen wat betekent dat ik meer dan 3000mb binnen die 6 minuten heb moeten opmaken wat niet mogelijk is zelfs al zet ik alles aan wat mb kan verbruiken. Ik heb daardoor online gekeken naar andere klachten en had er eentje gevonden die precies hetzelfde is als die van mij waarbij iemand niks deed op zijn telefoon maar zijn bundel wel opeens binnen 10 minuten helemaal leeg was gegaan. Ik heb al collega’s gesproken via de telefoon alleen die konden mij niet verder helpen aangezien zei de data niet terug kunnen lezen wegens privacy maar als je een beetje logisch nadenkt kan geen enkele telefoon op deze aarde meer dan 4000mb binnen enkele minuten opmaken dit is ook mijn reden waarom ik deze klacht schrijf ik doe namelijk een studie in de ict en weet hier wel aardig wat dingen van en denk niet dat dit zomaar de fout is van mijn telefoon.
Met vriendelijke groet Mees van Mourik