Skip to main content
beantwoord

Nieuwe simkaart geen service

  • 27 augustus 2022
  • 1 reactie
  • 198 x bekeken

Yowest10

Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer.ik heb ook nieuwe simkaart maar helaas werkt niet.kunt u me helpen?

 

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Yowest,

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik zie dat je simkaart sinds gisteren wel actief is. Heb je inmiddels weer service?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Yowest,

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik zie dat je simkaart sinds gisteren wel actief is. Heb je inmiddels weer service?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano


Reageer