Voor de twee staps verificatie van onder andere mijn PlayStation account hoor ik een verificatie sms te krijgen.
Mijn telefoonnummer staat 100% goed in mijn PlayStation account, maar ik kan deze niet veranderen in een ander nummer, omdat ik nu dus niet bij mijn gegevens kom doordat ik de verificatie niet doorkom.
Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar lukt steeds weer niet om een sms te ontvangen.
Graag ontvang ik een oplossing.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey Thom,
Thanks voor het aanmaken van je eigen topic! Ik ben direct bezig een case voor je aan te maken.
Zou je er nog een keer voor willen zorgen dat de verificatie-SMS wordt gestuurd? Stuur me hier dan even het tijdstip dat je hem zou moeten ontvangen. Deze info hebben mijn collega’s nodig om te kijken of ze het SMS’je in het netwerk terug kunnen vinden.
Ik hoor het graag van je en dan zet ik de case door!
Thanks voor het aanmaken van je eigen topic! Ik ben direct bezig een case voor je aan te maken.
Zou je er nog een keer voor willen zorgen dat de verificatie-SMS wordt gestuurd? Stuur me hier dan even het tijdstip dat je hem zou moeten ontvangen. Deze info hebben mijn collega’s nodig om te kijken of ze het SMS’je in het netwerk terug kunnen vinden.
Ik hoor het graag van je en dan zet ik de case door!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.