Skip to main content
beantwoord

Geen service met nieuwe telefoon

  • 20 augustus 2022
  • 2 reacties
  • 56 x bekeken

Ik heb een nieuw abonnement aangesloten met nummerbehoud. Nu stop ik de nieuwe simkaart in mijn telefoon en doet hij het niet. Wat moet ik doen? 
 

iPhone 13

Beste antwoord door WhTurner

@Appeltje465   Wat is de datum waarop je nummerportering ingaat/ is ingegaan ? Dat staat in de bevestiging die je hebt gekeregen.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5504 reacties
  • Antwoord
  • 21 augustus 2022

@Appeltje465   Wat is de datum waarop je nummerportering ingaat/ is ingegaan ? Dat staat in de bevestiging die je hebt gekeregen.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @Appeltje465

Is het inmiddels allemaal gelukt? Of heb je nog steeds geen service? Let me know, dan kan ik voor je op onderzoek uitgaan! 

Groetjes, 
Johrick van Tele2


Reageer