Tot mijn grote ergenis als meer dan 1 jaar lang last van hele slechte telefoon verbinding. Kan niet eens een normaal gesprek voeren, verbinding valt continu weg waardoor ik grotendeels van het gesprek mis en steeds om herhaling vraag en uiteindleijk maar de verbinding verbreek omdat het niet werkt. Erg storend ook i.v.m. het thuis werken alleen maar mailen is geen optie. En belangrijke gesprekken die gevoerd moeten worden gaan waardeloos. Meerdere malen met klantenservice tele 2 hierover contact gehad maar helaas tot heden geen oplossing word steeds aan het lijntje gehouden. Steeds dezelfde stappen doorlopen en advies waar ik niks aan heb. Mijn partner heeft het zelfde probleem en ook last van slechte verbinding. Wanneer bezoekers met een andere provider bellen dan kunnen zij wel vlekkeloos een gesprek voeren. Ik en mijn partner hebben enorme spijt van dit abonnement zou het liefst vandaag nog willen overstappen als tele 2 voor de kosten opdraait. Er zou maar een keer nood zijn dan is grijpen naar je telefoon het eerste wat je doet. Met deze provider geen verstandig idee! Iedere maand een aardig bedrag betalen maar een beetje naar behoren werken ho maar of klanten tegemoet komen ho naar. Ik ben ten einde raad.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.