Skip to main content
beantwoord

Extreem traag mobiel internet


Goedenavond,

Sinds een paar dagen hebben zowel ik als mijn vriendin (beide tele2 klanten) extreem traag internet.

Via speedtest komt de snelheid meestal niet eens boven de 1mbit uit. 
Meerdere telefoons geprobeerd, opnieuw ingesteld etc… helaas geen verbetering

Mijn postcodegebied is 6982.

Ervaren meer mensen die probleem?

 

gr Justin

Beste antwoord door eric

Ik heb gelijk eens gekeken en het klopt dat je op dit moment last kunt hebben van een minder goede dekking. Kijk eens op onze dekkingskaart: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking. Hier kun je je locatie zelfs nog iets specifieker opzoeken.

Houd de dekkingskaart de komende tijd goed in de gaten voor updates over de dekking op jouw locatie. Ik hoop dat het snel weer naar behoren gaat werken voor jou en je vriendin. 

 

Hoi @Justinbissel en @jeroen13nlx , je kunt via deze pagina ook een “probleem melden" voor jouw locatie.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Justin, extreem traag internet is nooit fijn! Goed dat je je postcodegebied direct hebt meegestuurd. Ik heb gelijk eens gekeken en het klopt dat je op dit moment last kunt hebben van een minder goede dekking. Kijk eens op onze dekkingskaart: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking. Hier kun je je locatie zelfs nog iets specifieker opzoeken.

Houd de dekkingskaart de komende tijd goed in de gaten voor updates over de dekking op jouw locatie. Ik hoop dat het snel weer naar behoren gaat werken voor jou en je vriendin. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 😊


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 12 mei 2022

Ik heb hetzelfde probleem. Begon op maandag en heb er nog steeds last van.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • Antwoord
  • 12 mei 2022

Ik heb gelijk eens gekeken en het klopt dat je op dit moment last kunt hebben van een minder goede dekking. Kijk eens op onze dekkingskaart: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking. Hier kun je je locatie zelfs nog iets specifieker opzoeken.

Houd de dekkingskaart de komende tijd goed in de gaten voor updates over de dekking op jouw locatie. Ik hoop dat het snel weer naar behoren gaat werken voor jou en je vriendin. 

 

Hoi @Justinbissel en @jeroen13nlx , je kunt via deze pagina ook een “probleem melden" voor jouw locatie.