Skip to main content
beantwoord

Verre landen bundel werkt niet (Roze L, Costa Rica)

  • 30 april 2022
  • 3 reacties
  • 113 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Ik heb gisteren een roze L verre landen bundel aangeschaft omdat ik over 80% van mijn datalimiet zat en kreeg een sms dat aanschaf succesvol is. Sindsdien heb ik geen internet meer. Al vanalles gecontroleerd, dataroaming staat aan. Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Pika89

Met welk netwerk ben je verbonden? Probeer eens handmatig verbinding te maken met een van deze twee netwerken:

Claro CR Telecomunicaciones, S.A. of I.C.E. 

 

Gelukt, dank! Had i.c.e. al gebrobeert omdat ik wist dat deze hier goed bereik had. Maar dat hielp niet. Claro werkt blijkbaar wel :)

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @Pika89 Costa Rica klinkt heerlijk! Je wil natuurlijk gewoon kunnen internetten, dus ik ga je hierbij helpen. Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie geen blokkades staan, dus dat is mooi. 

Met welk netwerk ben je verbonden? Probeer eens handmatig verbinding te maken met een van deze twee netwerken:

Claro CR Telecomunicaciones, S.A. of I.C.E. 

Voor meer informatie over geen internet in het buitenland kun je dit artikel ook nog eens doorlopen:

 

Laat je het me weten of het met bovenstaande is gelukt? Anders duik ik er dieper voor je in! 😊


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 mei 2022

Met welk netwerk ben je verbonden? Probeer eens handmatig verbinding te maken met een van deze twee netwerken:

Claro CR Telecomunicaciones, S.A. of I.C.E. 

 

Gelukt, dank! Had i.c.e. al gebrobeert omdat ik wist dat deze hier goed bereik had. Maar dat hielp niet. Claro werkt blijkbaar wel :)


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Graag gedaan en superfijn om te horen!

Nog heel veel plezier gewenst in Costa Rica! 🌞🌴


Reageer