Skip to main content
beantwoord

no service op mijn mobiel en kan mijn simkaart niet activeren

  • 24 februari 2021
  • 7 reacties
  • 130 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

ik kreeg naar een lange tijd geen internet meer op mn simkaar, ik kreeg bericht naar een tijdje dat mn sim niet meer werkte dus ik kreeg een nieuwe, maar die werkt ook niet, kan niet een activeren doordat er geen bericht gestuurd kan worden naar mn oude nummer ik heb een redmi 6
ik kan ook geen internet of service manual activeren simkaart word wel ontvangen op mijn mobiel zelf

Beste antwoord door pipodeclown

De klantenservice kan de simkaart voor je activeren.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2021

De klantenservice kan de simkaart voor je activeren.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 24 februari 2021
pipodeclown schreef:

De klantenservice kan de simkaart voor je activeren.

dat heb ik in het begin al gedaan maar bedankt voor de tip


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 24 februari 2021

Oké, als je simkaart al door de klantenservice is geactiveerd dan begrijp ik je vraag niet zo goed.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 24 februari 2021
pipodeclown schreef:

Oké, als je simkaart al door de klantenservice is geactiveerd dan begrijp ik je vraag niet zo goed.

dat is de reden waarom ik hier ben omdat het nog niet gebeurt is het oude nummer is over gezet naar mijn nieuwe sim maar ik krijg geen bereik niks nada


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 24 februari 2021

ik bedoel dat ik mn nummer op mn profiel al gedaan heb etc

pipodeclown schreef:

Oké, als je simkaart al door de klantenservice is geactiveerd dan begrijp ik je vraag niet zo goed.

 

 

 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 24 februari 2021

jouw hantekening had me even raar kijken ik dacht dat, dat het bericht dat was


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 25 februari 2021

Hoi @judah,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd. Stuur jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar!