Maar sinds 1 januari echt super slecht bereik, krijg 10 keer per dag de melding dat het netwerk niet beschikbaar is, en ik zit nog zo ver van België af dat er alleen maar andere Nederlandse providers beschikbaar zijn, die ik niet kan selecteren..
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verbinding zodat je weer een goed bereik hebt.
Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Via www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking kan je checken of je je in dekkingsgebied bevindt en of er bij jou een storing gaande is. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er in de buurt van weert een aantal problemen zijn. Ik heb een screenshot van de dekkingskaart hieronder geplaatst. We verwachten de problemen op te lossen binnen drie dagen!
Als je over drie dagen nog steeds problemen ervaart geef dan een seintje. Ik ga dan voor je uitzoeken wat de status is van de werkzaamheden. De Community staat voor je klaar!
Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Als je handmatig zoekt naar netwerken, zie je dan T-Mobile en dan kun je die selecteren. Er zijn aardig wat opstelpunten in Weert. Misschien is er een probleem met jouw telefoon?
Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Als je handmatig zoekt naar netwerken, zie je dan T-Mobile en dan kun je die selecteren. Er zijn aardig wat opstelpunten in Weert. Misschien is er een probleem met jouw telefoon?
Nope, ik kan niet eens t-mobile selecteren. Mijn vader en zus hebben hier ook last van, dus problemen met mobiel zijn uitgesloten. Het netwerk is gewoon ruk de laatste maanden. Weet wel dat KPN werkzaamheden heeft verricht aan de zendmasten. Sindsdien werkt het voor geen meter.
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verbinding zodat je weer een goed bereik hebt.
Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Via www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking kan je checken of je je in dekkingsgebied bevindt en of er bij jou een storing gaande is. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er in de buurt van weert een aantal problemen zijn. Ik heb een screenshot van de dekkingskaart hieronder geplaatst. We verwachten de problemen op te lossen binnen drie dagen!
Als je over drie dagen nog steeds problemen ervaart geef dan een seintje. Ik ga dan voor je uitzoeken wat de status is van de werkzaamheden. De Community staat voor je klaar!
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verbinding zodat je weer een goed bereik hebt.
Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Via www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking kan je checken of je je in dekkingsgebied bevindt en of er bij jou een storing gaande is. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er in de buurt van weert een aantal problemen zijn. Ik heb een screenshot van de dekkingskaart hieronder geplaatst. We verwachten de problemen op te lossen binnen drie dagen!
Als je over drie dagen nog steeds problemen ervaart geef dan een seintje. Ik ga dan voor je uitzoeken wat de status is van de werkzaamheden. De Community staat voor je klaar!
Top, ik hou het in de gaten!
Zal begin volgende week wel even een statusupdate geven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.