Skip to main content
beantwoord

Geen mobiel bereik en data

  • 17 januari 2021
  • 4 reacties
  • 315 x bekeken

Ik kan sinds vrijdag niet meer bellen en gebeld worden, ook geen mobiele data, ik heb sinds 07-01-2021 een verlenging, alles werkte tot vrijdag. 

 

sim geeft aan “onbekend nummer “

 

 

Beste antwoord door pipodeclown

Dan ben je waarschijnlijk gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk. Als die update niet vanaf afstand door jouw simkaart wordt geaccepteerd dan is het nodig dat je een nieuwe simkaart aanvraagt bij de klantenservice. Morgen zijn ze weer telefonisch bereikbaar, maar je kunt ook tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken of op dit forum wachten tot na het weekend een Tele2 moderator reageert.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2021

Dan ben je waarschijnlijk gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk. Als die update niet vanaf afstand door jouw simkaart wordt geaccepteerd dan is het nodig dat je een nieuwe simkaart aanvraagt bij de klantenservice. Morgen zijn ze weer telefonisch bereikbaar, maar je kunt ook tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken of op dit forum wachten tot na het weekend een Tele2 moderator reageert.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 januari 2021

Dankjewel Pipo !

 

Ik ga er morgen achteraan.

 

mvg


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 18 januari 2021

Hey @Frido1963,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik heb jouw gegevens gecontroleerd en jij bent overgezet naar het nieuwe netwerk vorige week! Is het al gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 18 januari 2021

Thanks, Cas ! 

 

Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart besteld.

Je hoort nog van me.

 

Mvg Frido