Skip to main content
beantwoord

geen service / bereik meer na overzetten nieuw netwerk

  • 16 januari 2021
  • 2 reacties
  • 225 x bekeken

Ik heb al een dag geen service kan nergens bellen ook geen internet niks hoe komt dit

 

wat kan ik doen om weer optimaal mijn telefoon te kunnen gebruiken 

Beste antwoord door eric

Heb je bericht gehad dat je zou worden overgezet naar het nieuwe netwerk?

Bel dan de klantenservice. Vermoedelijk is er dan een nieuwe simkaart nodig.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2021

Heb je bericht gehad dat je zou worden overgezet naar het nieuwe netwerk?

Bel dan de klantenservice. Vermoedelijk is er dan een nieuwe simkaart nodig.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 18 januari 2021

Hallo @Acib,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen zodat je snel mogelijk weer optimaal gebruik kan maken van jouw telefoon.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen met de tip van @eric?  Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!