Skip to main content
beantwoord

simkaart niet geregistreerd

  • 23 november 2020
  • 1 reactie
  • 2152 x bekeken

Krae

Hoi,

 

Sinds gisteren is mijn simkaart ineens niet meer geregistreerd. Kan de klantenservice ook niet bellen omdat ik geen andere telefoon heb. Ik heb geprobeerd opnieuw op te starten en de sim opnieuw te plaatsen. Ook doet mijntele2 het niet, dus kan daar ook niks in veranderen. Hoor graag wat ik kan doen, want ik moet bereikbaar zijn. 

 

Mvg,

 

Krae

Beste antwoord door pipodeclown

Ben je recent overgezet naar het nieuwe netwerk? Dan heb je daar van tevoren een sms over ontvangen. Heb je helemaal geen verbinding meer met het netwerk? Heeft het toestel opnieuw opstarten geen effect gehad? Als je handmatig op je toestel naar netwerken zoekt, welke vind je dan? Welk toestel type gebruik je?

Als het niet lukt, adviseer ik je om een nieuwe simkaart aan te vragen. Leen een telefoon van iemand, vraag de chatbot (tijdens openingsuren) om een medewerker te spreken of wacht tot hier een Tele2 moderator reageert.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2020

Ben je recent overgezet naar het nieuwe netwerk? Dan heb je daar van tevoren een sms over ontvangen. Heb je helemaal geen verbinding meer met het netwerk? Heeft het toestel opnieuw opstarten geen effect gehad? Als je handmatig op je toestel naar netwerken zoekt, welke vind je dan? Welk toestel type gebruik je?

Als het niet lukt, adviseer ik je om een nieuwe simkaart aan te vragen. Leen een telefoon van iemand, vraag de chatbot (tijdens openingsuren) om een medewerker te spreken of wacht tot hier een Tele2 moderator reageert.